sobota, 14 stycznia 2012

Niebiańska Osoba

Jest w Niebie pewna wspaniała jakże Istota
Której gołym okiem nigdy może nie ujrzysz
Sercem zawsze możesz, jeśli twa ochota
Połączona jest z tym, co naprawdę czujesz

Jej możesz zaufać, wyżalić się czy prosić
O to, co może być spełnione w twej biedzie
Bo jest to życzliwa nam Niebiańska Osoba
Która nigdy człowieka szarego nie zawiedzie

Dziś ja proszę dla siebie może o nazbyt wiele
Lecz wiem i czuję, że mnie dobrze zrozumie
Że życia swojego na pewno już nie zmarnuję
Bo zbyt je szanuję i kochać szczerze umiem

Proszę więc moja Droga Osobo Niebiańska
Dodaj mi siły, zdrowia i natchnij duchem
Bym stanęła na nogi prosto, jeśli Twa łaska
A lekarz sprawił, że będę słyszeć uchem

Te proste me słowa wiele dla mnie znaczą
Bo płyną z serca z wielką Wiarą i Uczuciem
I wierzę, że pozwoli mi Niebiańska Osoba
Bym nie musiała tak mocno się już smucić!



                                                                       Leszno, sierpień 2011r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz