środa, 7 marca 2012

Twoje Oczy!

Dziś w nie bardzo głęboko sercem spojrzałam
Bo po tak wielu latach Ciebie znów spotkałam
Usiadłam naprzeciwko spokojna i zadowolona
Bo oto chwila mego marzenia zostaje spełniona

Młode lata stanęły jak żywe przed mymi oczami
Żal też ścisnął, że są one już dawno poza nami
Lecz błysk w Twych oczach nadzieję może daje
Że los nam jeszcze nowe karty jakieś rozdaje?

Nie sam błysk w oczach Twych dziś zobaczyłam
Lecz smutek, tęsknotę i wtedy się też zamyśliłam
Nad życiem naszym,które jakże szybko przemija
I nad tym,jak droga jest życia każda niemal chwila

Jak cenne to życie, choć sami o tym nie wiemy
Że może zbyt szybko po prostu sobie żyjemy?
A gdzie miejsce na miłość, która bywa piękna?
Która wywołuje tęsknotę,daje radość niepojętą?

Sentymenty są ważne,lecz najcenniejsze zdrowie
Więc patrząc w Twe oczy z serca coś Ci powiem
Bądź proszę dobrej myśli, Bóg jest nam łaskawy
I jeszcze przy zdrowiu dobrym Ciebie zostawi

Moje modlitwy za Ciebie płyną również ku Górze
Tam,gdzie w Częstochowie jest piękne Wzgórze
Niech więc nie smucą się Twoje oczy tak piwne
Bo w moim wnętrzu robi się smutno i dziwnie 

Wiedz,że jestem przy Tobie duszą i sercem całym
Choć nie jest może wielkie, ale i nie tak znowu małe
Lecz przyjaźń i wspomnienia wiele dla mnie znaczą
I mocno wierzę, że nasze oczy jeszcze się zobaczą!


                                                        Leszno, sierpień 2008r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz