wtorek, 28 lutego 2012

Gdzieś Tam!

Gdzieś za lasem a może za szarą mgłą
Ale nie, to w pamięci mojej obraz tkwi
Widzę oczy twe jak się do mnie śmieją
I to one coś miłego przypominają mi

Oczy pełne blasku błękitu morskiego
I pełne tęsknoty do ludzkiej duszy
Jak by to było po prostu nic takiego
A jednak los zawsze czymś nas skusi

Spokój i cisza bezkresnej morza dali
Nastrój stworzyły nam niepowtarzalny
Twoje oczy z moimi się też spotkały
Dając obraz na długo niezapomniany

Choć spotkanie to było wiele lat temu
Czas nie zatarł w pamieci tych wrażeń
Wiem, nie można zatrzymać jego biegu
I nie da się zatrzymać skrytych marzeń

Gdzieś tam w sercu tli się taka nadzieja
Że los łaskawym może będzie jeszcze
Więc nie wyrzucam z serca  życzenia
By nie opuszczało mnie to szczęście!



                                            Leszno, listopad 2009r.

1 komentarz:

  1. Dziękuję Bogu że oczy, w które patrzę są zawsze blisko mnie... I jednocześnie bardzo mi wstyd ze czasem ich nie doceniam..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń